Wednesday, December 15, 2010

Ayam Penyet

Lama punya cerita. Hari tu try pi makan kat Ayat Penyet Jusco Perda. Ayam dia marveles. yang lain-lain biasa je. Belum try daging dendeng(?) Makan tak kenyang pun sebab share berdua. Berdua lebih baik. Tapi hampeh sebab dedua perut tong besaq. Mana mau tahan lapaq beb.

Sebelum ke Jusco kami meninjau kawasan projek akan datang. Hari macam nak hujan tapi mata saya silau lah. Lokasi Mengkuang Dem. Orang kahwin memang suka photoshoot kat situ. Cantik. Tapi jalan nak pergi sana macam hazab je aku rasa.



Muka buat-buat kenyang padahal tong besaq perut dok bunyik lagi.

Selain menu utama si Ayam Penyet bersama-sama nasi, kami order Soto Ayam. Dapat rasa sikit je sebab teman tong besaq makan tak hengat aku yang dok perati dia makan bila nak pass kat aku entah. Stop makan pun sebab kena perli dengan aku. Ciskek.