Tuesday, December 21, 2010

Formspring - Patut ke Tak patut Jawab?

Baru balik dari bercuti. Kerja menanti aku dengan sabar. Aku pun sabar nak buat satu-satu walaupun aku rasa hari ni nak tidur je satu hari tanpa gangguan. So sambil lengah-lengah aku check email satu persatu. Ok done. Banyak pulak notification formspring kat email. Macam dah lama je tak check.


Ada 98 soalan aku belum reply. Sebenarnya aku register formspring untuk blog tudung aku tu je. Memana customer yang ada soalan pasal tudung yang aku jual ke boleh lah nak tanya kat situ. Tapi makin lama aku tengok soalan pun dari lari gila dari sepatutnya kat formspring aku tu. Macam merepek gila. Kalau aku letak formsprig kat blog merapu raban aku kat blog ni kira consider lah kan sebab aku memang suka merepek kat sini.

Formspring tu aku guna Kaunter Pertanyaan Lindosh.Com. (blog tudung kot) bukannya personal blog macam blog ni. Adoyai kenapa aku susah sangat nak explain ni? haha. Hati rasa nak jawab je soalan-soalan tu bila fikir satu macam segan aku senyapkan je lah.

Kalau tak berani jawab soalan buat apa register formspring ye tak? Aku fikir-fikir aku takkan jawab soalan2 tu kat formspring aku. Boleh tak aku jawab je soalan macam merepek-merepek tu kat blog ni? Dah lah yang  tanya soalan tu si Anon yang melampau. Tapi apa salahnya kan. dorang ni memang suka menguji orang-orang "baik hati" macam aku ni  =P

Hati memberontak nak jawab ni weh hahahaha