Friday, November 26, 2010

Congrats Yuna !

oh mata silau dengan color background? nasib ah. saya suka main dengan color. baru ceria hidup.

nak ucap tahniah kat Yuna sebab menang besaq kat Shout Awards. hebat hebat. aku suka.


 tak cukop tangan ke Yuna? meh saya nak tulong pegang =P

i heart Hana! so sweetttttttttt!
eh.. i love you both lah!

opps! yang ni betul-betul buat aku tekujat beruk bila baca paper kosmo. terjerit lah kejap. hek'eleh entah apa-apa je kan. ah tetiba dapat berita macam ni. luruh jantung. masa 1996 umur aku 15 tahun aku tergila-gila kan lelaki bernama Qushairi @ Chi @ Qi. dulu kan dia dengan OAG rambut panjang. lagik ensem dari sekarang. sumpah tak tipu.

aku pasrah kalau Chi @ Qi bercinta dengan Yuna. sama-sama cute. tak macam aku. tak ada siapa hingin. dah 14 tahun berlalu.. Qi tetap tak hingin nak pandang aku yang hina ni. *lari bawak diri jauh-jauh*

tetiba rasa macam nak pelempang muka sendiri. haha. semoga berbahagia kalian berdua. jangan hampakan saya.