Sunday, November 21, 2010

Cinonet

Aku memang pantang kalau lalu kedai baby ni. bukan pekakas lain. baju baby je aku geram. geram gila dengan baju-baju comel-comel rasa macam nak telan! eh tak..geram tapi tak tahu nak describe macam mana.

Hari tu masuk jugak kedai seangkatan tu. memang aku rembat gak. Fikir-fikir nak bagi kat siapa entah. anak buah dah besar kot (dah 2 tahun keatas).



Merah Mak Ngah. Kenapa laa aku pilih color tu yee? Aku sukaaaa gilaa. sebab nampak ceria je baby kalau pakai. Tapi new born tak boleh lah pakai lagi longgar yang amat. tunggu lah berapa bulan dah nanti kan.

Rasa macam tak cukup je aku beli satu lagi konon baju tidur lah color pink. Aku beli besar sikit. boleh tahan lama sikit. Selalunya baju baby aku memang beli yang besar sikittt. nak harap new born punya baju sebulan dua je lah beb pastu sendat kesian baby ok.

Gift ni pun aku bagi secara rahsia je. Silent reader. Eh? Esok nya cuti raya. Malam tu dapat SMS cakap "tq for da gift bla..bla..bla.. " Aisehmen. Mana pulak dia ni tahu? Aku buat bodo je tak reply. No need ok. Sincere from my heart. Ceh poyos.

No comments: